poniedziałek, 12 czerwca 2017

Witam serdecznie nominowano mnie przez Agatkę do :
 
bardzo dziękuję za to wyróżnienie i z przyjemnością dołączam się do zabawy :) 

a to pytania od osoby, która mnie nominowała:

1. Czy jest coś (cokolwiek) czego chciałabyś się nauczyć)nie chodzi mi tylko o robótki ale też np. o jazdę na nartach, rowerze, łyżwach , konno itd.)?
 Hmm z pewnością jest wiele takich rzeczy, a co najbardziej ? to chyba na nartach :)
2. Czy zdradzisz swoje marzenie z dzieciństwa ? (ja swoje pamiętam, chciałam mieć kabrioleta czerwonego lub czarnego i jeździć z rozwichrowaną głową tu i tam)
Marzyłam o hodowlanej małpce, żeby móc się nią opiekować jak małym dzieckiem i kupować jej banany, nawet zbierałam na nią pieniążki :)

3. Co czujesz gdy widzisz robactwo wszelakie?
wstręd... brrr chyba, że to bardzo nietypowy robak jak np. ten jednorożec to robie zdjęcia i się przyglądam :)
4. Czy Twój zmysł węchu jest wrażliwy na ekstremalne zapachy?
o tak i to bardzo :)
5. Ulubione kwiaty?
stokrotki i tulipany 
6. Czy lubisz chodzić w butach na szpilach czy wolisz balerinki?
lubię wysokie buty jak są wygodne :)
7. Spodnie czy spódnica? dlaczego?
spodnie bo wygodniejsze :)
8. Czy masz jakiś  wyjątkowy nawyk czy przyzwyczajenie ?
hmmm nie wiem :)
9. Kubek czy szklanka ? (Jestem ciekawa czy ktoś jeszcze pije ze szklanki jak w PRL-u- znam jedną taką Osobę-mój Tata :))
szklanka :) od czasu ciąży jak kubek się nagrzeje wrzątkiem to herbata mi nie smakuje :)
10. Jesteś realistką , optymistką czy może pesymistką ? Jak patrzysz na świat ? Uśmiech Ci towarzyszy każdego dnia ?
Staram się być optymistką i zarażać dobrą energią innych :)
Uff dałam radę :)
Nominuję : 
2. Magdę
3. Agę

Oczywiście jest to nie przymusowa zabawa można odmówić udziału w niej ja się na nikogo nie pogniewam :) Wszystko rozumiem :)

A oto pytania ode mnie :
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem ?
2. Twoje ulubione zwierzę ?
3. Najpiękniejszy moment Twojego życia ?
4. Jaka jesteś ? Opisz siebie w trzech wyrazach
5. Twój największy życiowy sukces ? ( nie chodzi tu tylko o pracę ale o wszystko nawet nauka jazdy na rowerze )

Dziękuję za nominację i pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Fajnie coś nowego o Tobie się dowiedzieć :) Ja pije ze szklanek , kubków nie cierpie. Miło mi , że mnie nominowałaś, ale już kilka razy odmówiłam, i ciągle jakoś nieczasowa jestem,. Może kiedyś ...
    Acha, a to czerwone cabrio... jeszcze wszystko przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! Miło dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy o Tobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest tak czasami dowiedzieć się czegoś nowego:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elwiro cieszę się , że wzięłaś udział w zabawie i dzięki za odpowiedzi na pytania, teraz znamy się lepiej :) hihi, ściskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło dowiedzieć się o Ciebie czegoś więcej ;)

    Dziękuję za nominacje :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. to już wiem troszkę o Tobie, gratuluję nominacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,historia o jednorożcu powaliła mnie na łopatki,spotkać takiego robaka to zaprawdę było by coś ; ). Fajnie się rozprawiłaś z pytaniami : )Buziaki ; )***

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji - fajnie, że nas ktoś zauważa.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)